Producatorul de articole sportive estimeaza o rata de crestere anuala de 50% in China si se asteapta sa inregistreze venituri de peste un miliard de dolari in statul asiatic intr-un an, informeaza CNBC. Mark Parker, CEO-ul companiei, estimeaza ca timpul necesar obtinerii celui de-al doilea miliard de dolari va fi mai scurt decat cel necesar obtinerii primului miliard. China este cea de-a patra piata ca importanta pentru Nike, cu vanzari anuale de 600 de milioane de dolari si
Producatorul de articole sportive estimeaza o rata de
crestere anuala de 50% in China
si se asteapta sa inregistreze venituri de peste un miliard de dolari in statul
asiatic intr-un an, informeaza CNBC.
Mark Parker, CEO-ul companiei, estimeaza ca timpul necesar
obtinerii celui de-al doilea miliard de dolari va fi mai scurt decat cel
necesar obtinerii primului miliard.
China
este cea de-a patra piata ca importanta pentru Nike, cu vanzari anuale de 600
de milioane de dolari si cota de piata de peste 30%. Statul asiatic are un rol
important in strategia companiei americane de a obtine vanzari in valoare de 23
de miliarde de dolari in 2011. Totodata, Nike intentioneaza sa transforme China in a doua
piata sa ca importanta, cu vanzari de peste 1 miliard de dolari. De asemenea,
Nike considera India
si Rusia potentiale piete unde ar putea inregista venituri de peste 1 miliard
de dolari.
Veniturile Nike in trimestrul al treilea au crescut cu doar
2% in SUA, dar cu 16% in Europa, 22% in regiunea Asia Pacific si 15% in America
Centrala si de Sud.
Sursa: CNBC