La fel şi totuşi puţin altfel. SUV-ul cu emblema Opel nu poate primi la fel de mulţi pasageri ca replica sa pe care tronează sigla Chevrolet, dar se revanşează printr-o ambianţă evident mai plăcută. Sursa: EVZ Foto
1 /.
În esenţă, Chevrolet Captiva şi Opel Antara sunt una şi aceeaşi maşină. Platforma tehnică şi motoarele sunt identice, linia exterioară este asemănătoare, ţara de provenienţă este Coreea de Sud şi, evident, grupul de care aparţin se cheamă General Motors.
Există şi diferenţe. Antara este mai scurt cu şase centimetri decât Captiva. Modelul Opel are cinci locuri, în timp ce Chevroletul poate fi configurat şi cu şapte. Preţul de plecare al unui Captiva este de 24.170 de euro cu toate taxele incluse. Cel mai ieftin Antara costă 25.600 de euro DDP. La interior, automobilul Opel beneficiază de prezenţa unor materiale de o calitate superioară şi de un design civilizat al bordului.
Sunt argumentele oferite de Antara suficiente pentru a-l convinge pe un potenţial cumpărător să cheltuiască mai mult?
Habitaclul poate fi declarat fără reţinere drept cel mai reuşit din actuala gamă Opel. Desenul, textura şi culorile materialelor regăsite în maşina de test apropie SUV-ul compact de concurenţ a mai scumpă. Singurele scăpări: diametrul uriaş al volanului, care ar putea atrage comentariile ironice ale prietenilor, şi inserţiile nefericite de „lemn“, ce ar fi trebuit probabil să dea un aer nobil ansamblului.
Foarte bine aleasă însă culoarea tapiseriei din piele - un maro aprins care luminează şi încălzeşte habitaclul.
Poziţia la volan este înaltă, normală pentru acest gen de autoturism, iar scaunul şoferului, destul de anemic profilat, asigură totuşi un suport comod pentru deplasările îndelungate. Toţi pasagerii vor călători fără să resimtă oboseală pe distanţe medii şi lungi, graţie sp