Actuala generatie de milionari a Romaniei ii incurajeaza pe antreprenorii care dezvolta afaceri mici sa continue drumul catre primul milion.
Oportunitatile pietei si flerul de investitor sunt principalele atuuri pe care trebuie sa se bazeze micii intreprinzatori romani in momentul in care decid sa porneasca un start-up, au fost de parere participantii la seminarul "100 de afaceri de la zero - Cine sunt viitorii milionari ai Romaniei", organizat ieri de ZF in parteneriat cu EximBank.
Proprietarii afacerilor cu valori cuprinse intre 100.000 de euro si un milion de euro nu trebuie sa renunte niciun moment la drumul pe care au pornit atunci cand se confrunta cu dificultati, pentru ca exista mereu solutii pentru a iesi din perioadele de criza, au spus antreprenorii romani de succes, cei care au construit de la zero afaceri de zeci si sute de milioane de euro in urma cu cativa ani. "Daca nu abandonezi, ti se va deschide mereu o usa. Pe parcursul dezvoltarii unei afaceri ai frici, temeri, tendinta de a renunta, dar nu trebuie sa abandonezi, ci sa fii perseverent. Daca ai incredere in afacerea ta, nimic nu este imposibil", a declarat Radu Timis, presedintele CrisTim, cel mai mare producator de mezeluri de pe plan local, cu o cifra de afaceri consolidata de 118 mil. euro.
El a mai adaugat ca de-a lungul celor 14 ani de cand a fondat CrisTim, una dintre cele mai de succes afaceri romanesti, au existat perioade dificile, pe care le-a depasit asumandu-si responsabilitatea si avand mereu incredere in potentialul afacerii sale.
Cele mai importante ingrediente ale unui business de succes sunt sesizarea oportunitatilor de dezvoltarea din piata si priceperea de care da dovada antreprenorul in domeniul in care se lanseaza.
Viziunea initiala se confirma in timp, considera Marius Ghenea, presedinte al companiei de distributie IT Fit Distribution