Vanzarile grupului alimentar francez Danone au crescut cu 4,4% in primele noua luni, la 11,24 miliarde euro, pe fondul avansului sustinut inregistrat la nivelul diviziei de produse lactate, care a contrabalansat impactul negativ al scaderii vanzarilor de bauturi racoritoare. Calculat in conditii comparabile, adica excluzand impactul fuziunilor si achizitiilor si al variatiilor ratelor de schimb, avansul vanzarilor s-a plasat la 7%. Grupul francez a raportat rezultate mai putin satisfacatoare la nivelul diviziei de bauturi racoritoare, ca urmare a vanzarilor slabe consemnate pe piata din Europa si a conflictului declansat la compania mixta Wahaha, din China. Astfel, vanzarile Danone au depasit nivelul inregistrat in perioada ianuarie-septembrie 2006, respectiv 10,77 miliarde de euro, dar s-au plasat usor sub estimarile analistilor, care anticipau, in medie, un rezultat de 11,25 miliarde de euro. In ceea ce priveste trimestrul al treilea al acestui an, vanzarile Danone in conditii comparabile au crescut cu 3,9%, cel mai lent avans din ultimii cinci ani, o consecinta a disputei cu partenerii chinezi de la Wahaha, dar si a conditiilor atmosferice defavorabile din aceasta perioada, care au determinat, pe piata franceza, scaderea cererii pentru apa imbuteliata cu circa 20%.
Vanzarile grupului alimentar francez Danone au crescut cu 4,4% in primele noua luni, la 11,24 miliarde euro, pe fondul avansului sustinut inregistrat la nivelul diviziei de produse lactate, care a contrabalansat impactul negativ al scaderii vanzarilor de bauturi racoritoare. Calculat in conditii comparabile, adica excluzand impactul fuziunilor si achizitiilor si al variatiilor ratelor de schimb, avansul vanzarilor s-a plasat la 7%. Grupul francez a raportat rezultate mai putin satisfacatoare la nivelul diviziei de bauturi racoritoare, ca urmare a vanzarilor slabe consemnate pe piata din Eu