GORJ. Potrivit conducerii OJPC Gorj, în reclamaţii se sesizează, în general, faptul că aparatele nu mai dau rest şi, uneori, nici bilete, călătorii rămânând cu buza umflată. „Am primit în ultima săptămână patru sesizări cu privire la funcţionarea necorespunzătoare a automatelor montate în staţii. Într-una din plângeri cineva reclama faptul că a introdus o bancnotă de cinci lei şi a comandat două bilete, dar nu a mai primit nici restul şi nici biletele de călătorie. S-a mai reclamat că unerori se întâmplă să se lucreze la automatele respective şi atunci călătorii nu pot să-şi procure biletele. În general, sesizările constau în faptul că aparatele nu eliberează rest. Ultimele sesizări au fost făcute telefonic, iar persoanele nemulţumite nu au dorit să-şi decline identitatea. Dar au mai venit reclamaţii şi pe adresa instituţiei, precum şi prin internet“, a spus Mihaela Răducanu, directoarea OJPC Gorj.
Protecţia Consumatorului, în control la Transloc În urma plângerilor primite, OJPC Gorj va efectua, în perioada următoare, un control la societatea de transport în comun Transloc SA. Mihaela Răducanu a precizat că se va verifica modul de funcţionare şi de remediere a deficienţelor apărute la automatele de eliberare a biletelor: „Interesele cetăţenilor sunt afectate de aceste deficienţe. Deşi sumele sunt relativ mici, neajunsurile sunt numeroase. Vom verifica dacă există o evidenţă a sesizărilor primite, dacă sunt instrucţiuni de folosire puse la loc vizibil sau un număr de telefon afişat la vedere pentru reclamaţii din partea călătorilor. Ne interesează mai mult remedierea eventualelor deficienţe şi vom da un termen pentru rezolvarea acestora“.
Automatele nu sunt folosite în mod corespunzător Conducerea Transloc consideră că aparatele funcţionează în mod corect, numai că nu sunt folosite corespunzător. „S-a făcut o sesizare din partea unui tânăr că a introdus o