Campania "Atinge polul pozitiv in comunicare" cu Robert Turcescu, reprezinta un training ce se adreseaza exclusiv presei locale si se va desfasura in perioada 20 octombrie – 15 decembrie. Training-urile se vor tine in Bistrita (20 octombrie), Timisoara (17 noiembrie), Ploiesti (1 decembrie) si Iasi (15 decembrie). Intreaga campanie este sustinuta si finantata de compania Rombat, cel mai mare producator si distribuitor de baterii auto din Romania, iar scopul acesteia este
Campania "Atinge polul pozitiv in comunicare" cu Robert Turcescu, reprezinta un training ce se adreseaza exclusiv presei locale si se va desfasura in perioada 20 octombrie – 15 decembrie. Training-urile se vor tine in Bistrita (20 octombrie), Timisoara (17 noiembrie), Ploiesti (1 decembrie) si Iasi (15 decembrie).
Intreaga campanie este sustinuta si finantata de compania Rombat, cel mai mare producator si distribuitor de baterii auto din Romania, iar scopul acesteia este "de a da o mana de ajutor" presei locale, mai exact jurnalistilor si corespondentilor locali care isi doresc o carierea profesionala in jurnalism. Training-ul consta in 3 seminarii, care vor aborda urmatoarele teme: „Vreau sa dau lovitura”, „Pregatirea si realizarea unui interviu de televiziune”, „Comunicarea interpersonala si comunicarea mediata”, „Tehnici de comunicare nonverbala”, „Jurnalistul, Internetul si telefonia mobila”.
Prin aceasta campanie, compania Rombat doreste sa motiveze jurnalistii locali in a deveni profesionisti in domeniul lor, fara sa-si paraseasca localitatea, pentru a as atinge apogeul profesiei in capitala, unde din pacate se concentreaza intreaga presa. Campania este organizata si implementata de agentia Vitrina Advertising, agentie full service, care ofera de aproximativ 10 ani, consultata companiei Rombat, in ceea ce priveste imaginea