» Firmele de constructii au revenit pe tronsoanele abandonate dupa ce au fost amenintate cu amenzi.
» Primaria Capitalei a stabilit termene prea lungi pentru anumite lucrari.
» Constructorii isi permit sa neglijeze anumite lucrari pentru ca mai au si altele.
Amenintate cu amenzi serioase daca nu intensifica urgent ritmul lucrarilor, cele trei firme responsabile de reabilitarea sos. Colentina au pus ieri in sfarsit "osul la treaba". Ca atare, patronii de la SC Eurovia – Construct International SA, SC Swietelsky Constructii Feroviare SRL si SC Max Bogl – Astaldi CCCF J.V. Asocierea SRL au trimis din nou muncitorii pe tronsoanele de drum lasate de izbeliste timp de peste 3 luni si care trebuia sa se afle acum aproape de finalizare. "Este inexplicabil ce se intampla in societatea romaneasca. Se pare ca amenzile si sanctiunile drastice sunt singura metoda pentru a determina firmele sa execute contractele la care s-au angajat in termenul stabilit initial. Speram ca de data aceasta patronii au inteles mesajul si ca nu va fi nevoie sa le dam din nou amenzi de sute de mii de lei, asa cum s-a intamplat in luna iunie cu firma Eurovia", a declarat Neculai Ontanu, primarul sectorului 2.
"Rauvoitori"
Acuzati ca au lasat santierul de pe soseaua Colentina de izbeliste, reprezentantii uneia dintre firmele care lucreaza acolo, Eurovia, au spus ca aceste critici au venit din partea unor "rauvoitori" care bat campii. "Noi respectam angajamentul luat fata de Primaria Capitalei", a declarat Constantin Radulescu, director tehnic la Eurovia. Cu alte cuvinte, daca edilii au dat un termen foarte mare de executie, constructorii isi vad de treburile lor.
Termene lungi
Unii dintre constructorii care lucreaza la infrastructura au primit termene de executie mult prea generoase, asa ca se pot intinde cu lucrarile luni intregi sau c