In pofida inclinatiei pentru matematica, Radu Cristian, directorul comercial al Trust Motors - importatorul marcii Peugeot in Romania, a ales o cariera in industria auto unde a detinut functii de conducere in departamente de marketing, vanzari si chiar de comunicare.
Pana la pozitia detinuta acum la conducerea unuia dintre primii importatori auto din piata, a trecut pe la companii de FMGC (bunuri de larg consum) si a condus si campanii de comunicare in cadrul unei agentii media.
Desi si-a inceput pregatirea cu Facultatea de Matematica in 1990, a schimbat rapid directia si a mers spre Academia de Studii Economice la care s-a inscris in 1992. "Mi-am dat seama dupa 3 ani de facultate ca nu sunt bun de profesor si m-am facut economist. Am urmat Facultatea de Cibernetica, pe care am absolvit-o in 1996", spune Cristian.
In acelasi timp, spune Cristian, lucra si la Coca-Cola in cadrul primei echipe de pre-sale din Romania a companiei, motiv pentru care a si amanat cu un an examenul de licenta.
"A trebuit sa imi dau demisia pentru a termina studiile", a spus Cristian. Urmatorul job a venit dintr-o directie cat se poate de conventionala, si anume de la mica publicitate. "La Hyundai Romania, importatorul marcii coreene, m-am angajat pentru ca am vazut un anunt in Romania libera", a declarat Cristian.
La Hyundai Romania a detinut functia de director de marketing pana la constituirea holdingului Tiriac care grupa la acel moment importul si distributia marcilor Hyundai, Mitsubishi, Ford, Land Rover, Jaguar, Mazda si Mercedes. Dupa constituirea Tiriac Holding a fost promovat si a devenit directorul de comunicare al grupului pentru marcile de mai sus si a condus si campaniile de lansare si promovare a unor modele din portofoliu.
"Am hotarat insa sa raman concentrat pe domeniul unde ma pricep, in auto, unde m-am ocupat de premisele achizitiei Chry