Primăria Sectorului 3 primeşte prin telefon, în medie, 11 reclamaţii pe zi de la locuitori. Dispeceratul non-stop a primit din partea cetăţenilor, la numărul 9854, 3.200 de sesizări de la începutul anului până în prezent.
Cei mai implicaţi cetăţeni s-au dovedit a fi cei care au apelat la serviciile dispeceratului non-stop din zonele: Baba Novac, Câmpia Libertăţii, Jean Steriadi, Calea Vitan, Liviu Rebreanu, Râmnicu Sărat, Prevederii, Mihai Bravu, Postaşului, 1 Decembrie 1918.
Solicitările lor au vizat cu prioritate trasarea locurilor de parcare, ridicarea maşinilor abandonate de pe domeniul public, toaletarea copacilor şi verificarea autorizaţiilor de construire. Astfel, solicitările oamenilor au ajuns la compartimentele de Gospodărie Locală, Disciplina în Construcţii sau Parcări.
Locuitorii sectorului 3 sunt rugaţi de primarul Liviu Negoiţă să semnaleze locaţiile unde există spaţii verzi degradate sau ocupate de construcţii ilegale, locuri de joacă neîngrijite sau transformate în parcări. Ei pot face acest lucru în cadrul programului „Mediul Curat Contează”, la telefonul dispeceratului non-stop 9854 sau pe site-ul www.sector3primarie.ro. (T.L.V.)
Primăria Sectorului 3 primeşte prin telefon, în medie, 11 reclamaţii pe zi de la locuitori. Dispeceratul non-stop a primit din partea cetăţenilor, la numărul 9854, 3.200 de sesizări de la începutul anului până în prezent.
Cei mai implicaţi cetăţeni s-au dovedit a fi cei care au apelat la serviciile dispeceratului non-stop din zonele: Baba Novac, Câmpia Libertăţii, Jean Steriadi, Calea Vitan, Liviu Rebreanu, Râmnicu Sărat, Prevederii, Mihai Bravu, Postaşului, 1 Decembrie 1918.
Solicitările lor au vizat cu prioritate trasarea locurilor de parcare, ridicarea maşinilor abandonate de pe domeniul public, toaletarea copacilor şi verificarea autorizaţiilor de construire. Astfel, solicitările oamen