Directorul firmei GFS Services Romania, care facea afaceri cu bonuri de masa, si un fost pilot al Aviatiei Utilitare au murit, ieri dimineata, dupa ce elicopterul de tip IAR cu care mergeau de la Bucuresti spre Mamaia s-a prabusit la granita dintre judetele Ialomita si Braila. Aparatul de zbor fusese inchiriat de Paulian Onica, de 35 de ani, de la o companie din Moara Vlasiei si era condus de Constantin Ardeleanu, un pilot extrem de experimentat, cu peste 7.000 de ore de zbor la activ. Potrivit anchetatorilor, tragedia a fost favorizata de ceata foarte deasa, care l-a determinat pe pilot sa zboare la altitudine mica si sa se loveasca de un palc de copaci. Cei doi barbati au murit pe loc, ramasitele elicopterului fiind cuprinse de flacari in urma impactului cu solul.
Din primele cercetari, se pare ca Paulian Onica transporta 200.000 de euro, bani cu care dorea sa cumpere un teren in judetul Tulcea. Cei doi urmau sa faca o escala la Mamaia, unde ar fi trebuit sa-l preia pe un partener de-al omului de afaceri, care urma sa-l asiste la incheierea tranzactiei imobiliare.
(A.D.I., C.I.)
Directorul firmei GFS Services Romania, care facea afaceri cu bonuri de masa, si un fost pilot al Aviatiei Utilitare au murit, ieri dimineata, dupa ce elicopterul de tip IAR cu care mergeau de la Bucuresti spre Mamaia s-a prabusit la granita dintre judetele Ialomita si Braila. Aparatul de zbor fusese inchiriat de Paulian Onica, de 35 de ani, de la o companie din Moara Vlasiei si era condus de Constantin Ardeleanu, un pilot extrem de experimentat, cu peste 7.000 de ore de zbor la activ. Potrivit anchetatorilor, tragedia a fost favorizata de ceata foarte deasa, care l-a determinat pe pilot sa zboare la altitudine mica si sa se loveasca de un palc de copaci. Cei doi barbati au murit pe loc, ramasitele elicopterului f