Era un septembrie minunat în Sibiul lui 2003 când am început sa povestesc cu presarii din esalonul doi despre un nou produs media ce urma sa apara în orasul lui Hermann. Am pregatit concursurile în sediul de pe strada Plopilor, dar si în cafenele. Pentru multi dintre ei era gust de aventura. Noroc cu sprijinul echipei de la Ziarul de Mures. Sediu, varuit, jaluzele, cablu, tv, internet, mobilier, calculatoare, modest ca la orice început, mai ales ca investitia primara, vreme de sase luni am suportat-o din profitul altui ziar. Greu, foarte greu. Cu Cristina Mitrica, Alin Bratu la timona echipei redactionale, cu Calin Bucur la difuzare, cu sprijin extern de la Diana Sacarea, Cristi Teodorescu, Ines Radu, Rares Muresan si George Lupea. Si Iulian Haba la layout si site. Pe 3 noiembrie 2003 am sarbatorit primul numar din Ziarul de Sibiu. De altfel, este penultimul brand aparut pe piata media a judetului de atunci pâna azi. Care a rezistat în pofida vicisitudinilor economico-financiare si a plecarilor mai mult sau mai putin elegante ale unor jurnalisti ori manageri sau a unei echipe în ultimele zile. A fost un saptamânal de investigatii. Si-a creat prieteni, în special cititori, dar si multi dusmani. Si în Sibiu media este atipica, dar si consumatorii. Nu trebuie sa uitam ca este judetul în care vârful de lance este Tribuna, cel mai citit ziar local din România, cu peste 89.000 de cititori, conform datelor BRAT si ale Studiului National de Audienta. Ca si în politica, unde Klaus Johannis conduce detasat, asa si la jurnale, Tribuna este lider incontestabil. Cu toate acestea, saptamânalul a crescut. Asezat, încet, dar sigur. Capata nuantele unui brand. Am organizat Distinctiile Ziarului la Palace Dumbrava, gazda de nivel european al manifestarilor de top din Transilvania si România. Echipa de la Ziarul de Sibiu a initiat si realizat prima Gala a Presei Sibiene. Cu