Romaqua Group, cel mai mare imbuteliator de apa minerala, vizeaza in urmatorii 2-3 ani o cota de piata de 7-10% cu brandul lansat in aceasta vara, Aquatique.
Temperaturile mari din sezonul estival au jucat un rol important in evolutia vanzarilor Aquatique, brand pe care Romaqua nu l-a promovat inca, desi este nou intrat pe piata. Acesta este al treilea brand de apa minerala din portofoliul Romaqua, dupa Borsec, liderul la vanzarile pe piata locala, si Stanceni, distribuit de anul trecut la nivel national.
"Canicula a dus la o rapida penetrare a produsului in piata, precum si la obtinerea unei notorietati fara eforturi de comunicare. Proprietatile apei si temperaturile foarte ridicate au facut ca tot ce se producea sa se vanda instantaneu in perioada verii", a declarat Adrian Teslovan, directorul de marketing al Romaqua Group.
Exploatarea unui nou izvor in zona Busteni, pentru imbutelierea apei oligominerale Aquatique (cu continut redus de minerale), a permis companiei sa faca fata cererii foarte mari din perioada verii. Temperaturile extrem de ridicate inregistrate in lunile iulie-august din acest an au determinat o crestere a consumului de apa minerala cu aproximativ 50%, comparativ cu aceeasi perioada din 2005.
Romaqua a achizitionat in primele luni ale anului o linie de productie cu o capacitate de 36.000 de litri pe ora pentru imbutelierea apei plate Aquatique, a sucurilor Giusto Natura si ice tea-ului Giusto, lansat si el in acest an, in care a investit in total 12 mil. euro (incluzand anexele si o statie de tratare a apei).
Noua linie de imbuteliere a majorat capacitatea de productie a fabricii Romaqua de la Busteni cu 150%, potrivit datelor companiei.
Anul trecut, producatorul a investit aproximativ 10 mil. euro in fabricile de imbuteliere a apei detinute la Borsec si Stanceni, pentru extinderea capacitatilor d