Cu toate că pachetul salarial este un element important în alegerea şi păstrarea unui loc de muncă, acesta nu este singurul. Relaţia bună cu şefii şi oportunităţile de avansare contează la rândul lor.Criteriile de evaluare a unui loc bun de muncă diferă destul de mult de la un angajat la altul. „Contează să fie bine plătit, dar şi atmosfera, colegii şi mai ales şefii“, a declarat Marilena Popa, o tânără de 27 de ani. Afirmaţia este susţinută şi de alţi craioveni. „Banii, în primul rând, că din asta trăieşti. La aceştia se adaugă restul recompensărilor - tichete de masă, telefon de serviciu, maşină, bonusuri. Şefii contează la fel de mult, pentru că, dacă nu te înţelegi cu ei, degeaba“, a declarat Mirel Marinescu, de 35 de ani. Această idee s-a desprins şi din declaraţiile participanţilor la studiul revistei Capital, realizat de GfK pentru stabilirea celor mai bune 100 de companii pentru care să lucrezi. „La fel ca şi anii trecuţi, nu pachetul salarial şi avantajele sunt cele mai importante pentru un angajat, ci condiţiile de dezvoltare personală şi calitatea colaborării în companie“, notează Capital. A fi şef nu este un lucru uşor Potrivit specialiştilor din domeniul resurselor umane, a fi şef nu este un lucru uşor, mai ales că funcţia presupune, în primul rând, o responsabilitate uriaşă, derivată atât din coordonarea unui număr mare de angajaţi, cât şi din rezultatele obţinute. „Un şef trebuie să fie calm, lucid în luarea deciziilor şi să aibă o oportună viteză de reacţie“, notează speciliaştii site-ului www.eva.ro, care subliniază faptul că o funcţie de conducere trebuie ocupată doar de persoane care ştiu să reacţioneze sub un stres foarte mare şi continuu. Este necesar să aibă o bună stăpânire de sine. Potrivit www.eva.ro, un şef bun nu jigneşte, nu ţipă şi nu bruschează angajaţii. Ce vă face un şef bunPentru a gestiona cât mai eficient problemele apărute