Prezenta la Salonul International Auto de la Bucuresti (SIAB) le-a adus importatorilor auto cresteri cuprinse intre 30% si 100% in perioada targului, cele mai bune rezultate fiind raportate in cazul marcilor de volum.
"Estimam ca Salonul Auto de la Bucuresti a determinat o crestere a vanzarilor in intervalul 5-24 octombrie de aproximativ 20-30%. Adevaratul impact al SIAB-ului asupra pietei se va vedea in schimb la nivelul vanzarilor din intreaga luna octombrie, dar si pana la sfarsitul anului", a declarat Dragos Magdalina, director general al departamentului de vanzari din cadrul Romcar, importatorul Ford pe piata locala.
Vanzarile Ford au avansat cu peste 59% in primele noua luni ale acestui an, la 14.632 de unitati, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, accelerand ritmul de crestere care la opt luni era de 56%. La nivelul lunii septembrie, vanzarile Ford au atins nivelul de 1.984 de unitati, in crestere cu aproape 83% in comparatie cu acelasi interval din 2006. Modelul de clasa mica Fiesta, cel mai bine vandut Ford in primele noua luni cu 4.754 de unitati, a inregistrat un feedback pozitiv din partea vizitatorilor Salonului, chiar daca se apropie de finalul carierei.
Salonul Auto de la Bucuresti a dorit la editia din acest an sa se evidentieze in primul rand prin numarul ridicat de premiere si avanpremiere prezentate pe piata locala si chiar a conceptelor de design. Dar, ideea de "targ auto", unde importatorii prin intermediul dealerilor prezenti in cadrul standului, incheie precontracte de vanzare, a ramas, chiar daca s-a diminuat semnificativ daca ne raportam la editiile precedente.
Kia Rom Auto, importatorul marcii coreene pe piata locala a inregistrat pe perioada SIAB-ului semnarea a 78 de contracte de vanzare prin intermediul dealerului Mit Motors International, numar de doua ori mai mare, raportat la vanzarile inregist