Agenţia de publicitate a câştigat pentru al doilea an consecutiv trofeul Golden Rose la festivalul de la Portoroz (Slovenia) La cea de-a XIV-a ediţie a festivalului Golden Drum de la
Agenţia de publicitate a câştigat pentru al doilea an consecutiv trofeul Golden Rose la festivalul de la Portoroz (Slovenia)
La cea de-a XIV-a ediţie a festivalului Golden Drum de la Portoroz, nouă agenţii româneşti de publicitate au cucerit 17 premii. McCann-Erickson România şi-a păstrat titlul de Agenţia Anului cucerit anul trecut, aşezându-şi în vitrina de trofee distincţia Golden Rose.
Vineri seara, la Gala de decernare a premiilor Golden Drum, industria de publicitate din România a dovedit că reprezintă o forţă creativă în Europa Centrală şi de Est. McCann-Erickson România şi-a adjudecat şase premii pe categorii, intrând în posesia trofeului Golden Rose, care desemnează cea mai creativă agenţie a anului.
În clasamentul general, McCann a obţinut 46 de puncte, devansând agenţiile DraftFCB Kobza (Austria) şi McCann-Erickso (Israel). Este pentru a doua oară când trupa lui Adrian Boţan, directorul de creaţie al McCann, cucereşte trofeul şi pentru a treia oară când românii se impun la această competiţie, Leo Burnett&Target câştigând distincţia în urmă cu doi ani.
McCann a câştigat fără emoţii
"Este extraordinar! Suntem singura agenţie din România care reuşeşte performanţa asta în doi ani consecutivi şi acest lucru reprezintă un câştig moral pentru echipa mea. E o confirmare că suntem cei mai buni şi asta se datorează, în totalitate, echipei valoroase pe care am creat-o. Am muncit foarte mult şi avem nevoie de astfel de victorii ca să mergem înainte", a declarat Adrian Boţan pentru Adevărul.
Fără îndoială, festivalul din Slovenia, cel mai mare din Europa Centrală şi de Est, a devenit în ultimii trei ani o afacere românească, atât prin palmare