Parteneriatul cu Generali oferă companiei Ardaf posibiliatea de a intra pe o piaţă pe care nu o acopereau cu produse Ţinta propusă de italieni vizează atragerea, până pe 16 ianuarie
Parteneriatul cu Generali oferă companiei Ardaf posibiliatea de a intra pe o piaţă pe care nu o acopereau cu produse
Ţinta propusă de italieni vizează atragerea, până pe 16 ianuarie 2008, la Fondul de Pensii Administrat Privat - Aripi a aproximativ 12% din totalul participanţilor la pilonul II de pensii, adică peste 300.000 de angajaţi cu vârsta cuprinsă între 18 şi 45 de ani.
Compania de asigurare Ardaf, membră a PPF Investments Group, intră acum pe piaţa pensiilor private, nu prin lansarea unui fond de pensii, ci prin parteneriatul cu singura companie din cele 18 autorizate care propune clienţilor un grad de risc mare - Generali Fond de Pensii.
În baza încheierii acestui parteneriat, angajaţii şi agenţii Ardaf din cadrul celor peste 200 de unităţi teritoriale ale companiei devin agenţi de marketing pentru Generali Fond de Pensii.
Compania vrea să atragă 300.000 de clienţi pentru pensiile private obligatorii şi o cotă de piaţă de 10-12% pe acest segment. "În baza acestui parteneriat, Generali Fond de Pensii beneficiază de canalul de distribuţie al companiei de asigurare Ardaf, pentru oferta sa de pensii administrate privat (Generali Aripi): una dintre cele mai extinse reţele teritoriale ale asigurătorilor autohtoni (peste 200 de agenţii şi puncte de vânzare, organizate în 35 de sucursale) şi o puternică forţă de vânzare reprezentată de angajaţii proprii şi agenţi", a declarat Daniel Tudor, preşedinte-director general Ardaf.
Societatea va investi 45% din totalul activelor Fondului de Pensii Administrat Privat "Aripi" în instrumente cu grad de risc crescut, precum obligaţiuni, instrumente ale pieţei monetare, acţiuni listate şi titluri de participar