Un studiu efectuat de JupiterResearch estimeaza ca americanii vor cheltui peste 39 de miliarde de dolari prin intermediul magazinelor online cu ocazia sarbatorilor de iarna. Aceasta ar fi o veste buna pentru companiile precum Google, Yahoo si Microsoft, care inregistreaza venituri de pe urma reclamelor afisate in interiorul paginilor cu rezultate. Google a fost folosit in luna septembrie la 63% din cautarile efectuate in SUA, in timp de Yahoo a fost folosit de 23% dintre utiliz
Un studiu efectuat de JupiterResearch estimeaza ca
americanii vor cheltui peste 39 de miliarde de dolari prin intermediul magazinelor
online cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Aceasta ar fi o veste buna pentru companiile precum Google,
Yahoo si Microsoft, care inregistreaza venituri de pe urma reclamelor afisate
in interiorul paginilor cu rezultate.
Google a fost folosit in luna septembrie la 63% din
cautarile efectuate in SUA, in timp de Yahoo a fost folosit de 23% dintre
utilizatori iar Microsoft MSN de 8%.
Potrivit studiului JupiterResearch, retailerii vor recurge
la diferite tactici si vor face mai multe eforturi pentru a atrage clientii.
Peste 126 de milioane de americani urmeaza sa-si faca cumparaturile pe internet
pana la sfarsitul lunii decembrie, cu 6% mai multi fata de perioada
sarbatorilor a anului trecut.
Principalul magazin online din SUA este Amazon, cu o cota de
12% din piata. Pe a doua pozitie se situeaza Wal-Mart, cu 5%.
Sursa: AFP