Firma israeliană a intrat pe piaţa românească printr-o campanie agresivă de promovare exact în momentul în care vânzările grupului francez erau afectate de "scandalul dioxina" Spre
Firma israeliană a intrat pe piaţa românească printr-o campanie agresivă de promovare exact în momentul
în care vânzările grupului francez erau afectate de "scandalul dioxina"
Spre deosebire de alte pieţe din industria alimentară care au ajuns la maturitate, segmentul de produse lactate se va afla mulţi ani de acum înainte pe o pantă puternic ascendentă.
Un potenţial de dezvoltare enorm au identificat şi israelienii de la Tnuva România care şi-au început operaţiunile pe piaţa locală în luna iunie a acestui an. Lansarea pe piaţa din România a companiei israeliene a coincis cu momentul scăderii vânzărilor principalului său competitor - Danone, din cauza "scandalului dioxina".
Lupta cu Danone pentru acapararea unei cote cât mai importante din piaţa de profil nu este la prima confruntare. În Israel, ţara de orgine a Tnuva şi unde compania deţine peste 60% din piaţă, competiţia este reprezentată şi de Danone, acţionar în cadrul grupului Strauss (principalul competitor pe piaţa produselor lactate al Tnuva în Israel). Sagit Tzur-Lahav, VP Marketing în cadrul companiei Tnuva, spune că nu se poate vorbi de un avantaj creat companiei pe care o reprezintă.
"Criza s-a reflectat în toată industria, nu se poate spune că am profitat noi de evenimentele neplăcute din curtea competitorilor noştri direcţi", a declarat, pentru "Adevărul", Sagit Tzur-Lahav.
Mai mult decât atât, aceasta susţine că perioada în cauză a fost una foarte dificilă pentru Tnuva, pentru că urma lansarea iaurturilor cu fructe. "Strategia de marketing iniţială stabilită de noi nu a fost afectată de criza prin care a trecut toată industria.
Am lansat iaurturile cu fructe conform plan