BCR a inaugurat şase unităţi regionale care se vor ocupa, în special, de clienţii care vor să cumpere locuinţe noi Perspectivele dezvoltării pieţei de credite ipotecare şi imobiliare
BCR a inaugurat şase unităţi regionale care se vor ocupa, în special, de clienţii care vor să cumpere locuinţe noi
Perspectivele dezvoltării pieţei de credite ipotecare şi imobiliare determină instituţiile de credit să lanseze noi produse şi concepte menite să atragă clienţii persoane fizice. Miza ţine de orientarea cererii populaţiei dispre creditele de consum spre finanţările pentru locuinţe.
Banca Comercială Română (BCR) a inaugurat, ieri, centrul imobiliar retail din Bucureşti, altele cinci fiind operaţionale în ţară, în fiecare regiune de dezvoltare. Aceste şase centre regionale vor coordona 22 de puncte de lucru, din care zece sunt în Bucureşti.
Conceptul de unitate bancară specializată în vânzarea de credite pentru locuinţe este relativ nou pe piaţa românească. Anul trecut, Raiffeisen Bank a deschis primul centru imobiliar din Capitală. Scopul acestor unităţi este acela de a oferi atât consultanţă, cât şi soluţia financiară potrivită fiecărui client. Iniţiative similare s-au bucurat de succes în state din Europa Centrală.
Parteneriate cu dezvoltatorii imobiliari
Deschiderea "Centrum Imobiliar" al BCR nu înseamnă că persoanele fizice care solicită finanţări pentru locuinţe vor fi orientate spre aceste unităţi, în detrimentul sucursalelor clasice. Dorin Cojocaru, directorul Departamentului de credite de retail din cadrul BCR, explică faptul că "prin noul concept urmărim să găsim structuri de finanţare personalizate pentru fiecare client, respectiv structura optimă pentru avans şi pentru creditul imobiliar".
În plus, credite ipotecare se vor vinde şi prin restul sucursalelor băncii, acestea reprezentând principala forţă de vânzare. Asta