Tymbark Maspex, producatorul sucurilor Tedi si al ciocolatei instant La Festa, a realizat, in primul semestru al anului curent, un volum de exporturi de 12% din cel total al diviziei produselor instant, in conditiile in care anul trecut a inregistrat un volum total de exporturi de 17%, potrivit datelor companiei.
Reprezentantii companiei au declarat ca pana la finele anului se asteapta la mentinerea cotei de profit, comparativ cu cel obtinut anul trecut, de 4,6 milioane de euro.
Oficialii companie au afirmat ca mizeaza tot mai mult pe produsele instant, in ultima luna, segmentul bauturilor de acest gen reprezentand 36% din volumul total de vanzari al produselor in portofoliul Tymbark Maspex.
In al treilea semestru al lui 2007, compania a inregistrat o crestere cu 20% a vanzarilor la produsele instant comercializate sub marca La Festa, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Majorarea este pusa pe seama cresterii consumului, dar si a diversificarii gamei sortimentale, preconizand o crestere a pietei de profil pana la sfarsitul anului.
Producatorul anunta ca isi va dezvolta, in continuare, portofoliul de produse, pentru a veni in intampinarea cerintelor pietei, planuind totodata lansarea de noi marci, dar si relansarea celor mai vechi.
Astfel, compania relanseaza, sub o noua infatisare, marca La Festa, alocand un buget de marketing de peste 2 milioane de euro, potrivit estimarilor reprezentantilor Tymbark Maspex.
Pe segmentul bauturilor instant, compania este lider de piata de cappuccino, detinand o cota de piata de 50% si mentinandu-si pozitia de lider si pe segmentul ciocolatei calde.
"Studiul de piata efectuat de compania noastra ne-a aratat ca este foarte importanta perceptia consumatorilor nostri, nu numai asupra produsului, si si asupra ambalajului sau imaginii create. De aceea, in mod periodic, incercam sa i