Disney, una dintre cele mai mari companii de productie cinematografica din lume, si Tesco, liderul pietei de retail britanice, isi unesc fortele pentru a lansa o serie de produse co-branded care vor infatisa cele mai indragite personaje din desenele animate, anunta presa internationala.
Gama de produse va cuprinde atat fructe proaspete, cat si iaurturi, cereale, lapte si produse de panificatie. Ambele companii au accentuat faptul ca produsele, care vor fi lansate incepand cu luna viitoare, nu vor contine arome sau aditivi artificiali.
“Tesco este hotarata sa-si ajute clientii in a lua cele mai bune decizii pentru sanatatea familiilor lor. Acest parteneriat cu Disney va oferi parintilor o cale de a face alimentatia sanatoasa mai usor de digerat”, a declarat Kari Daniels, directorul departamentului de produse congelate din cadrul Tesco.
Reprezentantii Disney au apreciat ca asocierea cu Tesco marcheaza un pas important in cadrul politicii companiei de a accelera cresterea veniturilor in Marea Britanie.
“Produsele Disney dedicate consumului ofera parintilor posibilitatea de a alege dintr-o gama de alimente care, pe langa faptul ca sunt sanatoase, ii pot si distra pe copiii lor”, crede Dan Rossa, directorul departamentului de FMCG din cadrul marelui jucator de pe piata cinematografica.
Compania Walt Disney a inregistrat un profit de 931 de milioane de dolari pentru primele trei luni ale anului 2007, cu 198 de milioane de dolari mai mult decat in aceeasi perioada a anului 2006, informeza NewsIn citand Bloomberg. Potrivit reprezentantilor companiei, motivul cresterii profitului il reprezinta veniturile publicitare obtinute de televiziunea ABC, dar si incasarile din filmul "Wild Hogs".
Vanzarile Disney in primele trei luni ale anului 2007 au fost de 8,07 miliarde de dolari, cu aproximativ 1% mai mult decat vanzarile companiei din aceeasi p