Serviciile bancare se mută tot mai mult pe internet. Au avantajul că sunt non-stop şi fără coadă. Chiar dacă nu au reuşit să treacă de faza pionieratului cu numărul de utilizatori, băncile au început deja să intre într-o competiţie tot mai puternică, reducând comisioanele. Programul de lucru din companiile româneşti devine tot mai încărcat. Angajaţilor le rămâne din ce în ce mai puţin timp pentru a-şi rezolva probleme personale, mai ales dacă ocupă şi funcţ
Serviciile bancare se mută tot mai mult pe internet. Au avantajul că sunt non-stop şi fără coadă. Chiar dacă nu au reuşit să treacă de faza pionieratului cu numărul de utilizatori, băncile au început deja să intre într-o competiţie tot mai puternică, reducând comisioanele.
Programul de lucru din companiile româneşti devine tot mai încărcat. Angajaţilor le rămâne din ce în ce mai puţin timp pentru a-şi rezolva probleme personale, mai ales dacă ocupă şi funcţii importante. Constantin Ferşeta a ajuns, la 30 de ani, director de marketing la Neogen şi nu îşi poate găsi timp pentru a plăti facturile la lumina, cablu, internet decât după ora 18. Ar risca să aibă restanţe sau serviciile întrerupte dacă n-ar apela la serviciul de internet banking al Volksbank.
Primele soluţii de internet banking au apărut în 2001 – însă, cum la vremea aceea puţini erau cei care să aibă şi conturi mari în bancă şi conexiune la internet, piaţa serviciilor de internet banking a stagnat câţiva ani. La început, principalii clienţi au fost firmele mari sau clienţii VIP. Statisticile Ministerului Comunicaţiilor indicau că numărul de utilizatori se ridica la puţin peste 18.000 de persoane, la finele lui 2003, la doi ani după apariţia primelor aplicaţii de acest gen. În 2006, numărul lor a crescut de peste zece ori, la circa 200.000 de persoane. Iar în prezent, estimările Capi