Blogurile şi forumurile de discuţii online pot contribui la îmbunătăţirea imaginii companiilor dacă sunt incluse în strategia de comunicare. Ori, dimpotrivă, pot trimite săgeţi ascuţite celor care le ignoră. Dacă ar trebui să plecaţi pe o insulă pustie şi să luaţi un singur lucru care să vă alunge plictisul, ipotetic vorbind, ce aţi alege dintre televizor, ziare, cărţi, telefon mobil sau un computer cu acces la internet? Peste 64% din cetăţenii americani au ale
Blogurile şi forumurile de discuţii online pot contribui la îmbunătăţirea imaginii companiilor dacă sunt incluse în strategia de comunicare. Ori, dimpotrivă, pot trimite săgeţi ascuţite celor care le ignoră.
Dacă ar trebui să plecaţi pe o insulă pustie şi să luaţi un singur lucru care să vă alunge plictisul, ipotetic vorbind, ce aţi alege dintre televizor, ziare, cărţi, telefon mobil sau un computer cu acces la internet? Peste 64% din cetăţenii americani au ales ultima variantă, după cum relevă un sondaj realizat în 2004, şi este de presupus că dacă întrebarea le-ar fi adresată azi, numărul celor care ar da un răspuns similar ar fi şi mai mare. În schimb, românii s-ar putea să opteze pentru altceva, poate pentru televizor sau celular, dată fiind rata de penetrare încă redusă a internetului pe piaţa locală. Orlando Nicoară, general manager la MediaPro Interactiv, estimează că în prezent în România sunt 5,5 milioane de utilizatori de internet, în condiţiile în care rata de creştere este de la an an tot mai mare. Site-urile care permit schimbul de fotografii, fişiere video, dar şi grupurile de discuţii, newsgrupurile sau forumurile nu mai sunt demult o noutate pe net-ul românesc. Practic, la acest capitol, românii urmează aşa-numitul trend Consumer Generated Media (CGM, n.r. conţinut media generat de utilizatori). Acest fenomen social a adunat mai mult de 50% din tr