Romania e in topul european si in privinta indisciplinei rutiere, cu un numar mereu crescand de victime. Cele mai grave accidente, cu multi morti si raniti, produse in general de TIR-uri , microbuze si autobuze, atat in tara, cat si pe soselele continentului, sunt urmarea nu doar a teribilismului la volan, ci si a starii de oboseala a soferilor care conduc adesea etape prea mari, fara odihna. Determinati atat de propria lacomie, cat si de presiunea patronilor. Uniunea Europeana a gasit leac aces Romania e in topul european si in privinta indisciplinei rutiere, cu un numar mereu crescand de victime. Cele mai grave accidente, cu multi morti si raniti, produse in general de TIR-uri , microbuze si autobuze, atat in tara, cat si pe soselele continentului, sunt urmarea nu doar a teribilismului la volan, ci si a starii de oboseala a soferilor care conduc adesea etape prea mari, fara odihna. Determinati atat de propria lacomie, cat si de presiunea patronilor. Uniunea Europeana a gasit leac aces
Romania e in topul european si in privinta indisciplinei rutiere, cu un numar mereu crescand de victime. Cele mai grave accidente, cu multi morti si raniti, produse in general de TIR-uri , microbuze si autobuze, atat in tara, cat si pe soselele continentului, sunt urmarea nu doar a teribilismului la volan, ci si a starii de oboseala a soferilor care conduc adesea etape prea mari, fara odihna. Determinati atat de propria lacomie, cat si de presiunea patronilor. Uniunea Europeana a gasit leac acestei inconstiente. Transportatorii sunt obligati sa monteze pe vehiculele de lung parcurs aparatele tahograf, care inregistreaza fara gres respectarea sau nu a timpului de stationare pentru odihna de-a lungul cursei. Abaterile de la aceasta norma sunt sever sanctionate de politiile rutiere din tarile Uniunii. Nu si la noi. Zilele trecute, Romania a fost amenintata de Comisia Europeana ca, i