Asocierea Air France - Delta Air Lines va aduce pasagerilor economie de timp şi tarife avantajoase. Cele două companii au încheiat, zilele trecute, un joint-venture pentru zborurile transatlantice. Pentru pasagerii români, acordul înseamnă preţuri mai mici la biletele de avion şi conexiuni mai rapide. Statisticile vorbesc de la sine. În numai trei luni (iulie-septembrie 2007), peste 16.000 de pasageri din România au călătorit cu Delta Air Lines. Nu doar conaţionali, ci şi a
Asocierea Air France - Delta Air Lines va aduce pasagerilor economie de timp şi tarife avantajoase. Cele două companii au încheiat, zilele trecute, un joint-venture pentru zborurile transatlantice. Pentru pasagerii români, acordul înseamnă preţuri mai mici la biletele de avion şi conexiuni mai rapide.
Statisticile vorbesc de la sine. În numai trei luni (iulie-septembrie 2007), peste 16.000 de pasageri din România au călătorit cu Delta Air Lines. Nu doar conaţionali, ci şi americani, în condiţiile în care în România funcţionează peste 5.200 de companii cu capital nord-american. Potenţialul pieţei româneşti a determinat Delta Air Lines să opereze, din acest an, de patru ori pe săptămână un zbor direct de la Bucureşti la New York. Zborul se realizează în numai şapte ore, la un preţ al biletului de aproximativ 700 de dolari.
Cei care se îndreaptă către Los Angeles, Atlanta sau Salt Lake City au aeroportul din Big Apple ca punct de legătură. Fie că aleg să zboare cu Delta, fie cu oricare altă companie tradiţională care operează către destinaţii din Statele Unite, precum Air France, Lufthansa sau Austrian Airlines, călătorii pot face adesea mai mult de o escală. Şi cum în afaceri „time is money“, orarul de zbor accesibil şi conexiunile rapide sunt esenţiale.
Dacă un român doreşte să ajungă în Salt Lak