Trei tineri muzicieni români au avut curajul - apropiat de nebunie - să facă ceva ce nu s-a mai făcut la noi: să organizeze un turneu de muzică de cameră, pe tot cuprinsul ţării, finanţat exclusiv din surse private. S-au descurcat singuri, ajutaţi de sponsori. Şi au avut succes! Pianistul Horia Mihail, violonistul Alexandru Tomescu şi violoncelistul Răzvan Suma au făcut ceea ce foarte puţini ar fi crezut posibil: un întreg turneu cu concerte de muzică de cameră, fără
Trei tineri muzicieni români au avut curajul - apropiat de nebunie - să facă ceva ce nu s-a mai făcut la noi: să organizeze un turneu de muzică de cameră, pe tot cuprinsul ţării, finanţat exclusiv din surse private. S-au descurcat singuri, ajutaţi de sponsori. Şi au avut succes!
Pianistul Horia Mihail, violonistul Alexandru Tomescu şi violoncelistul Răzvan Suma au făcut ceea ce foarte puţini ar fi crezut posibil: un întreg turneu cu concerte de muzică de cameră, fără să apeleze deloc la sprijinul statului. MusicON a ajuns deja la a doua ediţie, iar succesul de care s-a bucurat anul trecut a determinat sponsorul principal al manifestării, LG Electronics, să îşi alăture numele proiectului: MusicON - LG a debutat joia trecută, la Sibiu.
„Muzica clasică este şi ea un business“, spune Horia Mihail, pianistul trio-ului şi preşedintele Asociaţiei Culturale Accendo, organizatoarea turneului MusicON - LG. „Vrem să creăm un trend, încercăm să demonstrăm că managementul în muzica clasică în România are şanse de a se dezvolta. Speranţa noastră este ca în doi până la cinci ani să avem colaboratori profesionişti care să facă asta, adică absolvenţi de facultăţi economice.“
Primul ajutor a venit din partea grupului de comunicare Ogilvy, care s-a implicat în proiect prin agenţia de media MindShare. „Ei ne-au ajutat cu semnarea uno