Investiţiile majore ale organizatorilor şi expozanţilor SIAB au adus în conturi mai multă imagine decât profituri. Marile companii importatoare de maşini au tras linie şi au adunat rezultatele expoziţiei din acest an, însă nu pentru toţi bilanţul a fost pozitiv. A fost expoziţie sau târg auto? Este justificată suma investită? Când se vor vedea efectele? Sunt numai câteva dintre întrebările pe care fiecare expozant prezent la Salonul Internaţional de Automobile Bucur
Investiţiile majore ale organizatorilor şi expozanţilor SIAB au adus în conturi mai multă imagine decât profituri. Marile companii importatoare de maşini au tras linie şi au adunat rezultatele expoziţiei din acest an, însă nu pentru toţi bilanţul a fost pozitiv.
A fost expoziţie sau târg auto? Este justificată suma investită? Când se vor vedea efectele? Sunt numai câteva dintre întrebările pe care fiecare expozant prezent la Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti şi le pune după fiecare ediţie a acestui eveniment. În acest an se pare că SIAB nu mai are rezonanţa de altădată, ceea ce se poate vedea din numărul redus de vizitatori, profitul aproape inexistent al organizatorului, reflectarea nulă din presa internaţională şi din vânzările mici, generate de acest eveniment.
„SIAB nu a fost o surpriză. Mă aşteptam ca la această ediţie să se vândă mai puţin decât la cea anterioară, pentru că locul de vânzare este la show-room şi nu la salon. Expoziţia este un vehicul de promovare, şi asta este calea pe care se va dezvolta în anii viitori SIAB“, ne-a declarat Brent Valmar, preşedintele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile. Cu toate acestea, compania pe care o conduce, Porsche România, a înregistrat comenzi importante în perioada expoziţiei. Şi reprezentanţii Automobile Bavaria, dealer BMW şi Mini, spun că a