Vodafone Romania lanseaza "ON", publicatie de lifestyle si divertisment pentru tineri. Revista va fi trimestriala, cu distributie gratuita in magazinele Vodafone din toata tara, precum si in scoli, universitati si camine studentesti ON a fost creata din dorinta de a le oferi tinerilor informatii care sa le satisfaca pasiunea pentru tehnologie, telefoane mobile si gadget-uri de ultima ora. In plus, ON abordeaza si alte subiecte de interes pentru tineri, din muzica, sport, divertisment, inclusiv povesti de succes, sfaturi utile si concursuri. Cu o grafica atractiva si un continut editorial original, revista ON va aparea trimestrial, in 100.000 de exemplare, si va fi distribuita gratuit in magazinele Vodafone Romania din toata tara, precum si in scoli, universitati si camine studentesti. "Ideea de a crea o revista inedita pentru tineri a aparut acum mai bine de 6 luni. ON este un concept original care reflecta preocuparile si aspiratiile tinerilor. Ne dorim ca revista ON sa transmita esenta brandului Vodafone, "Traieste fiecare clipa", un slogan care exprima entuziasmul, pasiunea si bucuria tinerei generatii", a spus Lars Koester, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania. Pentru pasionatii de tehnologie, revista ON aduce ultimele noutati in materie de gadget-uri, cele mai noi modele de telefoane pentru cei care indragesc jocurile pe mobil si "surprizele" producatorilor de telefoane mobile pentru cei care isi doresc un model cu functionalitati multiple, de la muzica si fotografie, pana la acces la Internet. Conceptul de "street art", show-ul incendiar al celebrilor Black Eyed Peas la Bucuresti, TV online – o noua minune a Internetului, cum si-au recastigat romanii locul in UEFA Champions League sau cum a reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige Leul de Argint la prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival sunt doar cateva subiecte spec