» Magazinul va functiona 24 de ore din 24, timp de sapte zile pe saptamana, si le va oferi clientilor 37.000 de produse.
» Pana la finele anului 2008, divizia real, - Hypermarket vrea o retea de 21 de magazine, dintre care patru in Capitala.
» Pana in prezent, retailerul a investit peste 200 de milioane de euro in cele zece magazine detinute in Romania.
Hipermarketul real s-a lansat ieri pe concurentiala piata de retail din Capitala. Noul jucator se va prezenta astazi in fata bucurestenilor cu 37.000 de produse alimentare si nealimentare la preturi competitive, dispuse pe o suprafata utila de vanzare de peste 7.700 de metri patrati. Magazinul real din Bucuresti va fi primul hipermarket din Romania cu program nonstop, deschis 24 de ore din 24, sapte zile pe saptamana, a anuntat Tjeerd Jegen, directorul general al real, - Hypermarket Romania. Tot ca noutati pe piata de retail, comerciantul va asigura transportul la domiciliul clientilor al produselor nealimentare care depasesc valoarea de 500 de lei noi, ajustarea hainelor cumparate, precum si degustarea vinurilor, inainte de a fi cumparate, la oenomate, pe baza unor carduri reincarcabile.
Expansiuneaccelerata
"Intrarea pe piata din Bucuresti reprezinta pentru noi un pas important si dorim sa fim recunoscuti pe piata pentru trei atribute: calitate de top, servicii excelente si preturi bune. In relatia cu clientii nostri, am adoptat o strategie proactiva de intelegere a dorintelor si cerintelor acestora si de ajustare si imbunatatire rapida atat a ofertei, cat si a serviciilor", a declarat directorul general, Tjeerd Jegen. El a adaugat ca divizia de hipermarketuri real isi propune o expansiune accelerata in Romania: "Ne propunem in continuare o expansiune sustinuta, stiut fiind faptul ca pana la sfarsitul anului viitor dorim sa avem operationale 21 de hipermarketuri, dint