Cel mai mare retailer de electronice si electrocasnice de pe piata locala si-a recrutat noul director financiar de la unul dintre principalii jucatori din industria tutunului. Pentru Alina Bulgariu, noul CFO al Altex, dimensiunea businessului nu se schimba prea mult, afacerile Altex, respectiv cele al JTI aflandu-se la un nivel aproape similar.
Cu toate acestea, Bulgariu spune ca in retailul de electrocasnice, ca de altfel in toata piata FMCG (bunuri de larg consum), consumatorul este cel care dicteaza regulile expansiunii.
"Altex difera foarte mult de JTI Romania, in primul rand pentru ca este o companie care vinde direct catre consumator. Este vorba de retail direct, sector care are complicatiile sale", spune ea.
Alina Bulgariu are 37 de ani si a lucrat in departamentul financiar al producatorului de bauturi racoritoare Coca-Cola HBC Romania, ca apoi sa intre in structurile producatorului de tigarele JTI Romania, unde a evoluat pana la functia de CFO. In cadrul Altex, una dintre misiunile Alinei Bulgariu este de a asigura in continuare sursele de finantare pentru dezvoltarea retailerului, care numai in acest an si-a marit suprafata de retail cu 20.000 de metri patrati, ajungand la aproape 100.000 de metri patrati.
"Piata nu este saturata si exista loc de consolidare, moment care se apropie. Compania este in crestere, va atinge vanzari de 300 de milioane de euro, iar consolidarea pozitiei este foarte importanta", a declarat Bulgariu.
Dezvoltarea retailerului vine intr-o perioada in care piata de profil a revenit pe crestere, valoarea totala se apropie de 1 miliard de euro, iar noi jucatori, precum Teknosa si Tehnomarket, au anuntat deja planuri ambitioase de expansiune.
"Imi propun ca departamentul financiar sa tina pasul cu obiectivul de dezvoltare al companiei", spune Bulgariu, mentionand ca pentru moment continua planul stabil