Ce implica proiectul (!?)
Potrivit reprezentantilor administratiei publice locale, proiectul include 71 de spatii de parcare, 2600 de metri patrati de alei pietonale si trotuare, 650 de metri patrati de cai de acces in curti, din dale de beton vibropresat, 4.000 de metri patrati de carosabil, 2.250 de metri patrati de zone verzi, o fintina arteziana, 12 jardiniere, 10 cosuri de gunoi, 11 corpuri de iluminat, 16 banci si
21 de arbori ornamentali, precum si realizarea canalizarii pluviale. Conform acelorasi surse, amenajarea intersectiei strazilor Morii, Bailor si Korosi Csoma Sandor din municipiul Aiud va pune in valoare intreaga zona, si va implica, pe de alta parte, mutarea pietei de produse industriale de pe strada Iuliu Maniu in zona strazii Ostasilor, in imediata apropiere a tirgului de animale.
“Se pare ca...”
De mentionat faptul ca respectiva hotarire de consiliu local a fost adoptata in pofida faptului ca administratia locala nu a fost pina acum anuntata oficial de finantarea de catre Executiv a respectivului proiect.
“Nu am fost inca informati din punct de vedere oficial in acest sens, insa se pare ca Guvernul Romaniei va finanta cu suma de 64.913,31 lei amenajarea zonelor verzi, incluse in proiectul nostru pentru reabilitarea Pietei Autogarii.
Pentru orice proiect, incercam sa obtinem finantari externe, care sa scuteasca bugetul local de cheltuieli, tinind cont de faptul ca doar pentru realizarea acestui proiect sint necesari circa 200.000 lei”, a declarat, in acest context, primarul Horatiu Josan.
El a precizat ca lucrarile in zona au fost deja demarate, iar intrucit autogara a fost mutata in Piata Garii, vehiculele SC “Aitrans” SA Aiud vor opri pentru urcarea calatorilor pe strada George Cosbuc, in zona Stadionului si pe strada Cuza Voda, linga Cetatea Medievala.