Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de joi, sa interzica posturilor de radio si TV sa transmita, in timpul campaniei pentru referendum, clipuri publicitare care prezinta un candidat sau un partid politic si consultari ale publicului, de tip televoting.
Articolul 7 al Deciziei 897, adoptata joi de catre CNA, precizeaza ca "in temeiul obligatiei de a informa corect publicul, pana la incheierea referendumului radiodifuzorii nu pot difuza consultari de tip televoting ale publicului, prin intermediul sms-urilor, e-mailurilor si telefoniei".
In aceeasi decizie, Articolul 9 precizeaza ca "pe perioada campaniei pentru referendum nu pot fi difuzate clipuri publicitare care prezinta, in sens negativ sau pozitiv, un partid, un om politic sau un mesaj politic".
Posturile de radio si TV vor putea difuza emisiuni informative si de dezbatere, precum si sondaje de opinie, referitoare la referendum, dar numai pana cu o zi inainte de desfasurarea referendumului.
Campania pentru referendum se incheie, potrivit legislatiei audiovizuale, cu 24 de ore inainte de ziua desfasurarii referendumului, care va avea loc in data de 25 noiembrie.
Decizia CNA vine dupa ce miercuri presa a scris ca presedintele are pregatit tot arsenalul tipic unei campanii electorale, de la afise la spot-uri publicitare.
- Referendumul in presa: Basescu are afise si clipuri deja gata
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de joi, sa interzica posturilor de radio si TV sa transmita, in timpul campaniei pentru referendum, clipuri publicitare care prezinta un candidat sau un partid politic si consultari ale publicului, de tip televoting.
Articolul 7 al Deciziei 897, adoptata joi de catre CNA, precizeaza ca "in temeiul obligatiei de a informa corect publicul, pana la i