Fără dive strălucind de la bijuteriile de firmă. Dar cu o femeie mărunţică şi urâţică, strălucind de la felul în care joacă. Fără un protagonist cocoţat în topurile mondiale de popularitate. Dar cu un erou interpetat de un puşti ales la casting din peste 1.500 de candidaţi. (Înainte de a juca în acest film, se îndeletnicea cu lustruitul pantofilor pe un aeroport). Fără efecte speciale şi minuni ale tehnologiei, dar cu o poveste simplă şi emoţionantă. Fără buget astonomic, dar cu un Glob de Aur şi un BAFTA pentru Cel mai bun film străin.
Întâlnirea a două tristeţi, la mijlocul drumului dintre disperare şi speranţă. E „Central do Brasil”, pe româneşte „Gara centrală”, prezentat de Cristian Tudor Popescu la ediţia de mâine a emisiunii CineTePrinde. De la ora 23 începe istoria aşternută pe hârtie într-o singură dimineaţă de regizorul Walter Salles, cu senzaţionala Fernanda Montenegro în rol principal. Ecuaţia unei prietenii neobişnuite, dintr-o lume cât se poate de banală. Şi cu atât mai emoţionantă. (D.P.)
Fără dive strălucind de la bijuteriile de firmă. Dar cu o femeie mărunţică şi urâţică, strălucind de la felul în care joacă. Fără un protagonist cocoţat în topurile mondiale de popularitate. Dar cu un erou interpetat de un puşti ales la casting din peste 1.500 de candidaţi. (Înainte de a juca în acest film, se îndeletnicea cu lustruitul pantofilor pe un aeroport). Fără efecte speciale şi minuni ale tehnologiei, dar cu o poveste simplă şi emoţionantă. Fără buget astonomic, dar cu un Glob de Aur şi un BAFTA pentru Cel mai bun film străin.
Întâlnirea a două tristeţi, la mijlocul drumului dintre disperare şi speranţă. E „Central do Brasil”, pe româneşte „Gara centrală”, prezentat de Cristian Tudor Popescu la ediţia de mâine a emisiunii CineTePrinde. De la ora 23 începe istoria aşternută pe hârtie într-o singură dimineaţă de regizorul Walter Salles, cu