Constructorul german Volkswagen a inceput inlocuirea motorizarii 1.6 FSI pe benzina (115 CP si 154 N/m) cu noua unitate propulsoare 1.4 TSI (122 CP si 210 N/m) disponibile pentru modelele: Golf, Jetta, Eos si Passat.
Conform datelor oferite de VW, noul motor, in afara faptului ca produce mai multa putere si cuplu decat unitatea 1.6 FSI, are si un consum mai mic de combustibil, iar emisiile CO2 sunt la fel sunt mai mici.
Noua unitate propulsoare nu combina modulul supercharged cu turbocharged ci foloseste doar modulul simplu turbocharged.
Motorizare 1.4 TSI de 122 CP este disponibila deja pe Audi A3 si Seat Leon.
In Marea Britanie, pretul modelelor 1.4 TSI va fi cu 215 euro mai mare decat al celor cu motorizare 1.6 FSI. VW Passat Saloon si Estate (variantele Premium) vor costa cu 251 euro mai mult.
Constructorul german Volkswagen a inceput inlocuirea motorizarii 1.6 FSI pe benzina (115 CP si 154 N/m) cu noua unitate propulsoare 1.4 TSI (122 CP si 210 N/m) disponibile pentru modelele: Golf, Jetta, Eos si Passat.
Conform datelor oferite de VW, noul motor, in afara faptului ca produce mai multa putere si cuplu decat unitatea 1.6 FSI, are si un consum mai mic de combustibil, iar emisiile CO2 sunt la fel sunt mai mici.
Noua unitate propulsoare nu combina modulul supercharged cu turbocharged ci foloseste doar modulul simplu turbocharged.
Motorizare 1.4 TSI de 122 CP este disponibila deja pe Audi A3 si Seat Leon.
In Marea Britanie, pretul modelelor 1.4 TSI va fi cu 215 euro mai mare decat al celor cu motorizare 1.6 FSI. VW Passat Saloon si Estate (variantele Premium) vor costa cu 251 euro mai mult.