Un lanţ hotelier care se adresează turiştilor cu venituri puţine se confruntă cu o problemă mai puţin obişnuită: trebuie să-şi instruiască personalul cum să procedeze în cazul în care au de-a face cu un turist somnambul care se plimbă gol-puşcă, la miezul nopţii, pe holurile hotelului. Potrivit unui studiu realizat de Travelodge şi citat de publicaţia britanică The Telegraph, doar anul trecut s-a mărit de şapte ori numărul de clienţi somnambuli care bântuie prin hoteluri.
Asta înseamnă cam 400 de persoane care suferă de această afecţiune şi face probleme personalului hotelier. Potrivit aceluiaşi studiu, mulţi somnambuli au coborât goi-goluţi la recepţie, unde au cerut un ziar sau au declarat că vor să plece din hotel. Un oaspete chiar a fost arestat după ce a fost găsit hoinărind gol în afara hotelului.
Leigh McCarron, director la Travelodge, a mărturisit că se confruntă cu „un număr tot mai mare de cazuri pe măsură ce trec anii şi este important ca persoanlul hotelului să ştie cum să îi ajute pe somnambuli atunci când este cazul”. În acest sens, a fost emisă o broşurică cu sfaturi, dintre care cel mai la îndemână este ca recepţionerul să aibă mereu aproape un teanc de prosoape curate, cu care să poată fi acoperit oaspetele golaş. (A.I.)
Un lanţ hotelier care se adresează turiştilor cu venituri puţine se confruntă cu o problemă mai puţin obişnuită: trebuie să-şi instruiască personalul cum să procedeze în cazul în care au de-a face cu un turist somnambul care se plimbă gol-puşcă, la miezul nopţii, pe holurile hotelului. Potrivit unui studiu realizat de Travelodge şi citat de publicaţia britanică The Telegraph, doar anul trecut s-a mărit de şapte ori numărul de clienţi somnambuli care bântuie prin hoteluri.
Asta înseamnă cam 400 de persoane care suferă de această afecţiune şi face probleme personalului hotelier. Potrivit aceluiaşi studiu, mul