Electrolux Romania, divizia locala a producatorului suedez de electrocasnice Electrolux, a inregistrat vanzari de 111,3 milioane de euro in primele noua luni ale anului, in crestere cu 10,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Trimestrul al treilea a reprezentat pentru companie perioada cu cele mai mari cresteri, astfel ca in intervalul iulie-septembrie 2007 Electrolux a inregistrat vanzari de 37,7 milioane de euro, cu 21% mai mult decat in acelasi interval din 2006. Cel mai mare volum de vanzari a fost inregistrat insa de Electrolux in trimestrul doi, cand cifra de afaceri s-a ridicat la 41 de milioane de euro.
Cresterea rezultatelor celui de-al doilea producator de electrocasnice din Romania se incadreaza in linia generala a pietei, intreg segmentul inregistrand un avant pe fondul cresterii puterii de cumparare a consumatorilor, al nevoii de utilare a locuintelor din noile ansambluri rezidentiale, dar si a inlesnirii conditiilor de creditare.
Afacerile Electrolux, companie care detine din 1995 o fabrica de aragazuri la Satu Mare, au cunoscut in acest an revenirea pe o panta ascendenta dupa ce in 2006 compania a raportat o scadere de 7% a vanzarilor comparativ cu anul precedent, pana la nivelul de 141 de milioane de euro. Motivele au fost revenirea pietei la o evolutie normala dupa explozia creditelor de consum din urma cu 3-4 ani.
Cresterea vanzarilor companiei este sustinuta acum si prin introducerea unor game de produse de top, sub marca AEG-Electrolux, care urmareste acoperirea nisei de produse incorporabile, nisa care a inregistrat in ultimii doi ani cele mai mari rate de crestere.
Recent, Electrolux l-a numit la conducerea fabricii de aragazuri de la Satu Mare pe Dan Dogojie, care anterior a detinut functii de management in cadrul unor companii din industria componentelor auto precum Elba Timisoara, BOS Automotive sau Le