Grupul de firme Alexandrion, care detine o cota de 90% din piata de brandy, a inregistrat o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, in primele noua luni ale acestui an, pe divizia de bauturi alcoolice.
"Putem vorbi de o crestere usoara fata de perioada anterioara din 2006, pe care am prevazut ca o vom inregistra odata cu integrarea Romaniei in UE", a declarat Nawaf Salameh, presedinte si actionar majoritar al Alexandrion Group.
Reprezentantii companiei estimau la inceputul acestui an o crestere de 20% a cifrei de afaceri pentru divizia de bauturi alcoolice, pe fondul extinderii exporturilor in Anglia, Italia si Rusia. Potrivit ritmului de crestere estimat de companie, divizia de bauturi alcoolice Alexandrion va obtine la sfarsitul acestui an o cifra de afaceri de circa 60 de milioane de euro, fata de 2006, cand a avut rezultate de 50 de milioane de euro pe acest segment.
Portofoliul grupului Alexandrion s-a imbogatit in acest an dupa semnarea unui parteneriat cu producatorul italian de bauturi alcoolice Fratelli Branca.
"Strategia de dezvoltare a companiei vizeaza atat asigurarea de noi piete de desfacere pentru produsele noastre, cat si obtinerea statutului de unic importator al unor marci de bauturi alcoolice recunoscute pe plan international. Noul acord cu firma italiana Fratelli Branca este cel mai recent exemplu de concretizare a acestei strategii, vizand piata mondiala a companiei noastre", a spus Salameh.
Printre produsele pe care Alexandrion le va comercializa in urma acestui parteneriat se numara bitterul Branca Menta, vermuturile Camparo, Punt Mes, Antica Formula, lichiorul de cafea Cafe Borghetti si Sambuca Borghetti si gama de bauturi Grappe, bautura specific italiana care are la baza vin distilat. "Toate produsele Fratelli Branca sunt prezente in acest moment pe piata romaneasca, insa suntem inca la incep