În acest tăvălug de evenimente organizate cu ocazia Zilelor Craiovei, între sute de milioane şi miliarde „învârtite“ printre cei însetaţi de cultură, muzici, haine şi oale, în toată această grandioasă afacere festivă, cineva şi-a făcut timp şi pentru un gest caritabil. Este vorba de expoziţia de la teatru - EXPO MODA VISION -, care a donat ieri căminului de bătrâni toţi banii câştigaţi din biletele de intrare. Lume multă, ca în fiecare zi din această săptămână. În holul Teatrului Naţional, sute de craioveni s-au perindat şi vineri, încercând, probând, cumpărând. La rândul lor, comercianţii au bifat în calendar încă o zi de succes, în care afacerea le-a mers şnur. Şi în toată această agitaţie, în care s-ar fi părut că nu e loc decât de numărat bani, în spatele Teatrului se petrecea un lucru cel puţin surprinzător: se numărau pachete. 280 de cămăşi Franco Ferri, 100 de perechi de papuci, 600 de şosete, halate, batice, prosoape şi câte şi mai câte. Şi nu pentru a fi puse la vânzare, cum s-ar fi aşteptat oricine în aceste zile în care comerţul a înflorit în centrul Craiovei, ci pentru a fi oferite! Încărcată cu respectivele pachete, o dubă a luat drumul întortocheat al străzilor aglomerate. În faţă, lângă şofer, directorul „Texpo Fiorentini“ în persoană, organizatorul expoziţiei EXPO MODA VISION: Alessandro Piacenti. A ajuns la destinaţie cu uşurinţă, dat fiind faptul că nu era prima vizită de acest fel pe care o făcea: chiar anul trecut, cu aceeaşi ocazie, a oferit tot aici, la căminul de bătrâni, alte sute de daruri, luate special pentru vârstnicii rămaşi fără familie. Şi tot ca anul trecut, darurile i-au făcut fericiţi vineri pe cei aproximativ 350 de bătrâni. Le-au mai încălzit sufletele pustiite, dar şi trupurile îmbătrânite şi, cu siguranţă, încă nepregătite pentru iarna care bate la uşă.
50 de milioane pentru bătrâni Suma totală la care s-a ridicat dona