Foto: Evz
Toate noutatile despre noua lor pasiune, un autoturism creat la Pitesti, undeva in Romania, le-au postat pe un blog dedicat modelului, www.dacialoganmcv.nl.
Intamplari hazlii din timpul comunismului cu masina nationala a romanilor, picanterii din istoria Dacia, detalii tehnice despre modelul break, ponturi despre cei mai buni dealeri,
impresii despre indelungata asteptare a MCV-ului preferat, inclusiv fotografii de la primele doua intalniri ale comunitatii olandezilor iubitori de Logan break, toate le-au postat pe pagina web.
Asteapta sase luni pentru o masina
Dacia a inceput exportul de Logan MCV, model produs la Mioveni si lansat in septembrie anul trecut la Salonul Auto de la Paris, la inceputul acestui an.
In Olanda s-au vandut circa 1.500 de astfel de modele, se arata in raportul financiar pentru primul semestru din 2007 al constructorului roman de automobile.
„Toate masinile pe care compania se astepta sa le vanda in Olanda in tot anul 2007, adica 1.500 de unitati, s-au dat in prima luna de disponibilitate”, ne dezvaluie Ger Nijkamp, un posesor de Logan MCV, si cel care a initiat site-ul dedicat modelului.
„Au fost depuse cereri pentru 2.700 de breakuri pana acum, la dealerii olandezi, si se asteapta chiar si o jumatate de an pentru o masina”. Prin comparatie, pentru modelul Sedan exista in prezent doar 350 de cereri.
Atrasi de spatiu si de pret
De ce este breakul Logan atat de atractiv pentru olandezi? „Noua oricum ne plac breakurile. La MCV am descoperit mult spatiu, la un pret foarte bun.
De ce sa platesc mai mult pentru lucruri de care de fapt nu am nevoie atunci cand folosesc o masina?”, sintetizeaza Ger Nijkamp, care povesteste ca ideea site-ului i-a venit in timp ce isi cauta un nou autoturism si a descoperit breakul creat la Miove