Circulatia pe DN1 va deveni un cosmar din primavara anului viitor. "Circulatia pe DN1 va fi de 10 ori mai dificila odata cu inceperea lucrarilor la autostrada Bucuresti - Brasov pe tronsonul Comarnic - Brasov", a declarat, marti, Mihai Grecu, directorul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).
Potrivit acestuia, lucrarile vor demara in primavara lui 2008, iar conditiile de trafic vor deveni infernale pentru conducatorii auto din cauza faptului ca DN1 va fi drum tehnologic. Mai exact, toate materialele necesare pentru constructia tronsonului Comarnic - Brasov vor fi transportate de constructori pe DN1, nu pe drumuri ocolitoare.
Potrivit specialistilor, Comarnic-Predeal si Predeal-Brasov sunt tronsoanele cu cele mai mari probleme din autostrada Bucuresti - Brasov, deoarece terenul este foarte accidentat.
Circulatia pe DN1 va deveni un cosmar din primavara anului viitor. "Circulatia pe DN1 va fi de 10 ori mai dificila odata cu inceperea lucrarilor la autostrada Bucuresti - Brasov pe tronsonul Comarnic - Brasov", a declarat, marti, Mihai Grecu, directorul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).
Potrivit acestuia, lucrarile vor demara in primavara lui 2008, iar conditiile de trafic vor deveni infernale pentru conducatorii auto din cauza faptului ca DN1 va fi drum tehnologic. Mai exact, toate materialele necesare pentru constructia tronsonului Comarnic - Brasov vor fi transportate de constructori pe DN1, nu pe drumuri ocolitoare.
Potrivit specialistilor, Comarnic-Predeal si Predeal-Brasov sunt tronsoanele cu cele mai mari probleme din autostrada Bucuresti - Brasov, deoarece terenul este foarte accidentat.