Succesul terminalului de la Apple i-a trezit şi pe rivalii de la Google, care sunt mai hotărâţi ca niciodată să arunce pe piaţă arma anti-iPhone. Telefonia mobilă a devenit o industrie tot Succesul terminalului de la Apple i-a trezit şi pe rivalii de la Google, care sunt mai hotărâţi ca niciodată să arunce pe piaţă arma anti-iPhone.
Telefonia mobilă a devenit o industrie tot mai profitabilă pentru cine are curajul şi susţinerea financiară necesare pentru a intra într-un astfel de joc. Dacă până acum câţiva ani operatorii erau singurii care investeau masiv în dezvoltarea acestei ramuri a telecomunicaţiilor, iată că în ultimul timp companii care până acum nu aveau tangenţă cu industria telecom îşi fac triumfal intrarea în arenă.
Cei doi giganţi media americani, Google şi Apple, se duelează, mai nou, pe piaţa mobilă de software şi hardware. Succesul repurtat de iPhone nu putea să nu aibă consecinţe şi asupra competitorilor, pentru că s-a vândut extrem de bine, peste un milion de unităţi într-o perioadă mai mică de trei luni.
Între timp, rivalii nu stau cu mâinile în sân, mirându-se de succesul Apple, un alt mare jucător din industria mobilă, Palm, reuşind să cucerească publicul cu cel mai ieftin smartphone din lume, modelul Centro.
Windows Mobile şi Blackberry, rivali de temut pentru iPhone
Compania RIM, cu modelul BlackBerry, domină universul oamenilor de afaceri, în vreme ce Microsoft o duce şi mai bine, pentru că programele software sunt implementate pe 140 de modele de telefoane oferite de 160 de operatori.
Evident, şi Google plănuieşte să se implice în această industrie prolifică, aparent cea a viitorului, de vreme ce toate funcţiile tuturor gadgeturilor sau ale altor terminale tind să fie incluse într-un singur telefon mobil. Google are pregătită o surpriză, celebrul GPhone, însă, alături de telefon, cei de la