Seat, divizia spaniola a concernului VW-Audi, a inregistrat pe piata locala o crestere a vanzarilor cu 32,5%, la 3.660 de unitati, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai bine vandut model s-a mentinut Ibiza, modelul de segment mic al gamei, cu 1.452 de unitati, in crestere cu 27,3% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Clasa mica a inregistrat o crestere de 51,2% a volumului in primele noua luni ale acestui an, la 54.850 de unitati, cel mai bine vandut model din segment fiind Renault Clio, cu 12.220 de unitati, cu 31,1% peste nivelul inregistrat in acelasi interval din 2006. Cel de-al doilea model de volum al marcii, sedanul Cordoba, proiectat pe platforma comuna cu Ibiza, a inregistrat vanzari de 1.040 de unitati, in crestere cu 51,8% fata de perioada similara a anului precedent. In cadrul editiei de anul acesta a Salonului Auto de la Bucuresti, Seat a prezentat pe piata locala noul Altea Freetrack, primul model cu tractiune integrala al constructorului spaniol. In luna seprembrie vanzarile noului model s-au ridicat la sase unitati, toate fiind echipate cu motorizarea diesel de 2,0 litri si 170 CP. Seat, divizia spaniola a concernului VW-Audi, a inregistrat pe piata locala o crestere a vanzarilor cu 32,5%, la 3.660 de unitati, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai bine vandut model s-a mentinut Ibiza, modelul de segment mic al gamei, cu 1.452 de unitati, in crestere cu 27,3% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Clasa mica a inregistrat o crestere de 51,2% a volumului in primele noua luni ale acestui an, la 54.850 de unitati, cel mai bine vandut model din segment fiind Renault Clio, cu 12.220 de unitati, cu 31,1% peste nivelul inregistrat in acelasi interval din 2006. Cel de-al doilea model de volum al marcii, sedanul Cordoba, proiectat pe platforma comuna cu Ibiza, a inregistrat vanzari de 1.040 de unitati,