Strategia face parte din planul global al companiei franceze de a acoperi oraşele unde nu poate intra cu formatul hipermarket. Carrefour îşi continuă expansiunea pe piaţa locală, de data Strategia face parte din planul global al companiei franceze de a acoperi oraşele unde nu poate intra cu formatul hipermarket.
Carrefour îşi continuă expansiunea pe piaţa locală, de data aceasta pe segmentul de supermarket, prin achiziţia lanţului Artima. În acest fel, francezii vizează acoperirea regională, prin intrarea în oraşele mici, acolo nu pot fi deschise hipermarketuri. Valoarea contractului se va ridica la 55 milioane de euro, însă în prealabil a fost semnat un protocol de acord privind achiziţia societăţii Artima.
Achiziţia întăreşte prezenţa grupului francez pe piaţa românească. "Cu această tranzacţie, Carrefour intră pe segmentul supermarketurilor în România pentru a-şi completa prezenţa sa puternică pe cel al hipermarketurilor.
Această achiziţie ilustrează strategia grupului Carrefour de a-şi întări prezenţa pe pieţele în creştere, printr-o abordare multiformat, sub un singur brand, adaptată local", a precizat Andreea Mihai, director de comunicare în cadrul grupului Carrefour.
Tranzacţia vizează preluarea pachetului integral
Aceasta permite, de asemenea, extinderea acoperirii geografice a grupului în România. Este vorba în principal de acoperirea oraşelor medii şi mici, acolo unde un hipermarket de talia Carrefour ar fi o investiţie inutilă. "Strategia de extindere a grupului pe segmentul de supermarket este una adoptată şi în alte ţări unde Carrefour este prezent.
Este o etapă importantă în expansiunea Carrefour pe piaţa din România. Sunt anumite zone sau oraşe în care este mai uşor de intrat cu formatul de supermarket. În oraşele mici, unde nu vor fi hipermarketuri, supermarketurile vor fi foarte bine primite",