Industria auto germană domină vânzările de maşini exclusiviste. La nivel mondial, BMW este lider absolut, atât în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute, cât şi la veniturile din comerţul cu maşini. În acest moment, nici o marcă din industria auto nu se poate mândri cu imaginea şi exclusivismul oferite de cele trei branduri premium ale industrie auto germane. BMW, Audi şi Mercedes sunt primele opţiuni atunci când este vorba despre autoturisme cu care să rupi
Industria auto germană domină vânzările de maşini exclusiviste. La nivel mondial, BMW este lider absolut, atât în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute, cât şi la veniturile din comerţul cu maşini.
În acest moment, nici o marcă din industria auto nu se poate mândri cu imaginea şi exclusivismul oferite de cele trei branduri premium ale industrie auto germane. BMW, Audi şi Mercedes sunt primele opţiuni atunci când este vorba despre autoturisme cu care să rupi gura târgului, însă, pe lângă lupta cu alte companii de renume, cele trei companii duc şi o luptă fratricidă pentru supremaţie.
Conform datelor din bilanţurile semestriale ale acestor firme, BMW este compania care a reuşit să se impună în bătălia cu ceilalţi doi rivali. În primele şase luni din acest an, bavarezii au comercializat 730.285 de unităţi, cu 4,6% mai mult decât în perioada similară din 2006, iar veniturile au urcat şi ele cu 7,3%. Divizia de lux a concernului Volkswagen AG, Audi, a atras în perioada menţionată 638.827 de clienţi, înregistrând o creştere de 9,1%, mai mare chiar decât cea a rivalilor de la BMW. Mercedes-Benz, brand care a trecut recent printr-o perioadă dificilă din cauza scindării grupului DaimlerChrysler, din care făcea parte, a reuşit să vândă numai 591.200 de vehicule, însă, având în vedere preţurile destul de piperate ale produselor sale,