Tot mai multe companii din România lansează programe de management trainee, pentru a recruta şi a dezvolta rapid tinerii care au competenţe deosebite şi abilităţi de lideri. În 2003, la un an după absolvirea facultăţii, Oltea Ceraceanu a decis să intre în programul de management trainee al companiei Coca-Cola România. Încă din timpul facultăţii, auzise că o astfel de poziţie într-o multinaţională îi ajută profesional pe tinerii care nu au o experienţă vastă pe
Tot mai multe companii din România lansează programe de management trainee, pentru a recruta şi a dezvolta rapid tinerii care au competenţe deosebite şi abilităţi de lideri.
În 2003, la un an după absolvirea facultăţii, Oltea Ceraceanu a decis să intre în programul de management trainee al companiei Coca-Cola România. Încă din timpul facultăţii, auzise că o astfel de poziţie într-o multinaţională îi ajută profesional pe tinerii care nu au o experienţă vastă pe piaţa muncii. „Acest program a fost, practic, motorul carierei mele, deoarece fiind HR trainee, dar generalist, mi-a permis să lucrez în mai multe arii din HR, să descopăr la ce sunt bună şi ce-mi place şi să fundamentez acea parte“, spune Oltea Ceraceanu. „De asemenea, mi-a facilitat o învăţare mult mai accelerată decât o curbă de învăţare normală, lucru care a făcut, de altfel, ca din poziţia de trainee să fiu promovată direct manager recrutare după trei ani din momentul în care am venit în companie“, adaugă ea.
Astfel de programe de management trainee destinate atragerii şi dezvoltării tinerilor care au competenţe deosebite şi abilităţi de lideri nu mai sunt o noutate pe piaţa românească.
Acestea au devenit chiar o necesitate, având în vedere competiţia tot mai intensă pentru atragerea celor mai bune resurse umane. Iar o poziţie de management traine