Nu cred ca a scăpat cineva neatins mediatic de reclama cu agenţii atotştiutori ai unui administrator de pensii private, gata să răspundă impecabil oricărei întrebări legate de funcţionarea noului sistem. Datele de audienţă TV o situează prima în ierarhia spoturilor pentru fonduri de pensii. De câteva zile, de când comisia care supraveghează sistemul a retras avizul pentru 41 de agenţi de marketing ai administratorului respectiv, pentru practici ilegale, întâlnite îns
Nu cred ca a scăpat cineva neatins mediatic de reclama cu agenţii atotştiutori ai unui administrator de pensii private, gata să răspundă impecabil oricărei întrebări legate de funcţionarea noului sistem. Datele de audienţă TV o situează prima în ierarhia spoturilor pentru fonduri de pensii.
De câteva zile, de când comisia care supraveghează sistemul a retras avizul pentru 41 de agenţi de marketing ai administratorului respectiv, pentru practici ilegale, întâlnite însă şi la alţi competitori din piaţă, îmi imaginez reclama modificată. „Câţi bani poţi primi din comisionul unui agent dacă semnezi pentru fondul acestuia?“ „Un milion, poate şi mai mult!“ „Corrrect!!! Voichiţa ştie! Dar dacă mica mituire nu convinge? Tot Voichiţa?“ „Poţi falsifica semnături de adeziune sau apelezi la intermediari cu mai mare putere de convingere: şefi pe care subordonaţii nu îi pot refuza dacă vor să-şi păstreze slujba.“ „Excelent! Bravo!“
Era de aşteptat ca unii să încerce să facă un mic ciubuc românesc şi din afacerea pensiilor private. Nu m-a mirat că, în iureşul unei perioade de aderare de numai patru luni, câţiva agenţi de marketing au trecut peste orice regulă pentru a strânge cât mai multe semnături. Nici că la spitalul din Vaslui angajaţii au primit actele de aderare la un fond, gata completate cu datele din dosarele personale, la care doar