Trei grei ai campaniilor: Felix Tataru, Claudiu Saftoiu, Dan Andronic / Foto: Rompres
Pentru campania liberalilor lucreaza fiul unui fost procuror general si Dan Andronic, unul dintre apropiatii fostului premier, Adrian Nastase. Gigi Becali a fost ajutat de cei de la Forza Italia (partidul lui Silvio Berlusconi).
Traditionalul strateg al PSD Vasile Dincu da sfaturi doar de la distanta, iar sotii Saftoiu - fostii consilieri ai lui Traian Basescu - au contracte de consultanta cu cativa candidati. Sunt cateva dintre noutatile unei campanii pana acum timide. In joc ramane si Felix Tataru, alaturi de PD. Totul pe o piata de cateva milioane de euro.
Expertii estimeaza ca atat campania pentru Parlamentul European, cat si cea pentru uninominal, se vor alimenta reciproc si vor avea in centru „credibilitatea” ori „lipsa de credibilitate” ale formatiunilor politice.
Blaga: Vor fi „delicatese” pe Internet
PD merge din nou pe mana lui Felix Tataru, de la GMP Advertising, un veteran al campaniilor democratilor si ale lui Basescu. Vasile Blaga vorbeste de cateva „delicatese” pe Internet, pe care spune ca le va anunta „la momentul potrivit”. Democratii estimeaza costuri totale de 600.000-700.000 de euro, bani de la organizatiile locale, din care deja au fost stransi o parte.
[c:1:s]Campania va imbina cursa pentru Parlamentul European cu cea pentru introducerea votului uninominal. Blaga spune ca PD mizeaza mult pe „militanti”, si mai putin pe media. El a declarat ca nu exista o organizare comuna a campaniilor PD si ale lui Traian Basescu. Conform Ziarului Financiar, si campania lui Basescu e pregatita tot de GMP. Mesaj principal al PD: „Pregatiti pentru Europa”.
Liberalii pun la bataie 1 milion de euro
Coordonatorul campaniei PNL, Dan Motreanu, estimeaza cheltuieli de 1 milion de euro in campanie, din c