Posta Romana a lansat incepand din aceasta luna un serviciu de publicitate electorala, numit Infoelectoral, care poate fi utilizat de partidele politice si alte structuri implicate direct sau indirect in campanii electorale, pentru transmiterea de materiale informative. Aceasta percepe un tarif de 200 mii lei (20 RON) pe kilogram pentru trimiterile distribuite in aceeasi localitate si 240 mii lei (24 RON) in cazul trimiterilor distribuite la nivel national.
Timpul de distribuire garantat este de maximum cinci zile de la data introducerii materialelor in reteaua postala. Noul serviciu, disponibil exclusiv in timpul derularii campaniei electorale, completeaza pachetul de servicii de publicitate oferit de Posta Romana celor interesati de comunicarea cu publicul larg. Compania detine in momentul de fata o retea de peste 7.100 de subunitati postale distribuite la nivel national, distribuind saptamanal peste 8,5 milioane de trimiteri postale.
Posta Romana a lansat incepand din aceasta luna un serviciu de publicitate electorala, numit Infoelectoral, care poate fi utilizat de partidele politice si alte structuri implicate direct sau indirect in campanii electorale, pentru transmiterea de materiale informative. Aceasta percepe un tarif de 200 mii lei (20 RON) pe kilogram pentru trimiterile distribuite in aceeasi localitate si 240 mii lei (24 RON) in cazul trimiterilor distribuite la nivel national.
Timpul de distribuire garantat este de maximum cinci zile de la data introducerii materialelor in reteaua postala. Noul serviciu, disponibil exclusiv in timpul derularii campaniei electorale, completeaza pachetul de servicii de publicitate oferit de Posta Romana celor interesati de comunicarea cu publicul larg. Compania detine in momentul de fata o retea de peste 7.100 de subunitati postale distribuite la nivel national, dis