Au intrat in arena audientei, doua emisiuni "grele",
cu formate inteligente, "Dansez pentru tine" si "Megastar". stacheta calitatii s-a ridicat, numai ca nu se face primavara cu doua floricele, placut mirositoare e drept, dar singulare in peisajul vizualului mioritic.
Iata ca se pot concepe si divertismente... educative, culturale chiar, daca sunt bine realizate. Exista doua exemple care imi sustin afirmatia si pe care nu le puteti contesta."
Margareata Manole
Programele de weekend la mai toate televiziunile sunt tare pricajite, dominate de filmele din valiza cu rebuturi. Despre divertismente, mai ales despre varietati grandioase, nu prea poate fi vorba, pentru ca majoritatea televiziunilor, comerciale sau cele finantate din buzunarul cetatenilor, adica ale statului, sunt zgarcite, nu investesc nici o para in ambalajele emisiunilor, dar vor sa castige audienta. Antena 1 a inviorat o zi de la sfarsitul unei saptamani cu "Geniali", o singura editie dedicata juniorului, mai numit si "micul Mozart", revenind apoi la batatoritele cai ale filmelor de duzina. E drept, duminica postului s-a mai luminat prin farmecele Mihaelei Radulescu care a revenit in forta, si prin productiile grupului Divertis. TVR 1 s-a intors tot la prafuitele sale "Surprize" stupide. In rest, ramaneau linistite, prafuite, zilele sfarsitului de saptamana. Pro TV le-a scuturat rapid praful audientei cu propunerea de a urmari, vinerea, cea de a patra editie a reginei audientelor, emisiunea "Dansez pentru tine". Succesul formatului are doua magice chei care deschid generos portile audientei. Mai intai cea prin care se apeleaza la sensibilitatea telespectatorului; cele opt cazuri ale unor oameni care vor sa aduca binele in viata celor dragi sunt sprijinite de contributia unor vedete, si ne ofera o lectie frumoasa despre omenie. Cea de a doua cheie a audientei este spe