În luna octombrie, postul condus de Dan Diaconescu a câştigat 29.000 de telespectatori în mediul urban, faţă de septembrie Luna trecută, OTV a depăşit pragul de 100.000 de
În luna octombrie, postul condus de Dan Diaconescu a câştigat 29.000 de telespectatori în mediul urban, faţă de septembrie
Luna trecută, OTV a depăşit pragul de 100.000 de telespectatori pe minut în mediul urban, ajungând la o "distanţă" de doar 14.000 faţă de audienţa celui de-al patrulea post din piaţa de televiziune, Acasă TV.
În piaţa tv se vehiculează sintagma "The Big Five" pentru cele cinci staţii cu venituri mari din publicitate şi audienţă: ProTV, Antena 1, TVR1, Acasă TV şi Prima TV.
Clubul celor cinci este forţat de intrarea OTV. Fireşte, este o "forţare a notei" (autorului), care n-ar trebui să fie luată în serios, chiar dacă preţul apartamentelor a crescut în această toamnă în Bucureşti, iar televiziunea de... apartament a lui Dan Diaconescu este creditată de anumite publicaţii ca fiind pe cale de a fi vândută la (fantasmagoricul) preţ de 20 milioane de euro.
Sondajele furnizate de compania AGB-TNS International arată că, fără să forţeze, OTV şi-a consolidat, pentru a doua lună consecutiv, cea de-a cincea poziţie în topul audienţei, atât în mediul urban, cât şi la nivel naţional. Postul lui Dan Diaconescu a atins în oraşe un rating mediu de 1,1%, adică 106.000 de telespectatori pe minut.
Numărul de telespectatori a crescut cu 29.000, cea mai mare ascensiune din piaţa tv, în luna octombrie. Clubul "The Big Five" s-a mulţumit cu creşteri de audienţă rezonabile, datorită sezonalităţii: ProTV a câştigat 22.000 de telespectatori, Antena 1, 20.000, TVR 1 a atras 17.000 şi Acasă TV, 9.000. L-am uitat pe al cincilea...
Prima TV, care s-a mulţumit cu doar 9.000 de telespectatori câştigaţi în mediul urban.
Realitatea TV, un alt post cu prete